Meertalige frontoffice training

De frontoffice medewerkers zijn het visitekaartje voor een bedrijf of organisatie.

Tijdens de Meertalige frontoffice training leren de studenten in de praktijk hoe zij inkomende en uitgaande telefoontjes efficiënt en correct afhandelen en bezoekers aan de balie op een servicegerichte manier te woord staan. Tegelijk werken zij aan hun basisvaardigheden Fries, Engels en Duits.

Daarnaast werken de studenten gericht aan een marketingopdracht van een van de aangesloten bedrijven. Hierbij brengen ze hun vaardigheden in de praktijk in de door hen gekozen talen. Zo biedt deze meertalige frontofficetraining nieuwe vaardigheden én inzichten voor zowel de student als het bedrijf.

Specificaties:

Tijdsduur: reeks van 10 momenten van 1 dagdeel
Locatie: kan op iedere locatie aangeboden worden

Deze training is geschikt voor mbo-opleidingen (en hbo-opleidingen) binnen de opleidingsdomeinen:
  • Media en vormgeving
  • Handel en ondernemerschap
  • Economie en administratie
  • Uiterlijke verzorging
  • Horeca en bakkerij
  • Toerisme en recreatie
  • Zorg en welzijn
  • Voedsel, natuur en leefomgeving
De Meertalige frontoffice training is vast onderdeel in het programma van de volgende opleidingen:
  • Commerciële dienstverlening; Firda Leeuwarden Zuid
  • Management assistant-secretaresse; Firda Leeuwarden Zuid
  • Assistant business Services; Firda Leeuwarden Zuid

Meer informatie?

Neem voor meer informatie contact op met Wieger van Keulen: w.vankeulen@fcroc.nl
en/of Tsjikke van der Veen: tsjikke.vanderveen@afûk.frl